Bramy garażowe

 

BRAMY GARAŻOWE

 

    Bramy segmentowe zbudowane są z segmentów o profilu zamkniętym, wykonanych ze stalowej blachy ocynkowanej. Wypełnienie stanowi trudno palna bezfreonowa pianka poliuretanowa. brama profilowan biala Segmentowe bramy garażowe Interflex produkowane są na indywidualne zamówienie Klienta. Każdy wymiar jest dla nas wymiarem standardowym! Maksymalna szerokość bram to 5500 mm a maksymalna wysokość 3000 mm .Dla większych wymiarów polecamy nasze bramy przemysłowe. Sprężyny skrętne są ocynkowane lub malowane proszkowo na kolor RAL 9006. Ich żywotność standardowo wynosi 15000 cykli i na życzenie Klienta może być zwiększona do 25000 cykli. Boczne zakończenia segmentów po ocynkowaniu dodatkowo malowane są na kolor biały, zbliżony do RAL 9010, co znacznie poprawia estetykę wykonania całej bramy. 

 

WYPOSAŻENIE

Wszystkie bramy wyposażone są standardowo w wewnętrzny uchwyt oraz linkę pociągową ułatwiającą zamykanie bramy.Wyposażenie dodatkowe:

  • -zamek ryglujący bramy, dostępny z klamką i szyldem w kolorze czarnym lub w kolorze aluminium, standardowo montowane po lewej stronie patrząc od zewnątrz (ryglowanie jednostronne)
  • -wewnętrzny rygiel ręczny
  • -okienka bramowe z ramkami w kolorze białym lub czarnym, okna z ramkami ze stali nierdzewnej, sekcje przeszklone w ramach aluminiowych
  • -kratki wentylacyjne
  • -drzwi przejściowe w bramach ( z niskim progiem )
  • -drzwi boczne aluminiowe z wypełnieniem z paneli bramowych
  • -napędy elektryczne: standardem dla wszystkich napędów jest przenoszenie siły ciągu za pomocą szyny łańcuchowej. Opcjonalnie może to być pasek zębaty z tworzywa sztucznego (cicha praca). W przypadku zaniku prądu ułatwieniem będzie zastosowanie ręcznego awaryjnego odryglowania bramy.

 

W zależności od konfiguracji bramy i rodzaju zastosowanych paneli w bramach Interflex możliwe są różne typy przetłoczeń:

brama1brama2brama3

 

STRUKTURY

  • Mikroprofil - dostępna w kolorach: srebrnym podobnym do RAL 9006 i antracyt podobnym do RAL 7016
  • Deep Mat - dostępna w kolorze antracyt podobnym do RAL 7016
  • Gładka - dostępna w kolorze białym podobnym do RAL 9010 oraz w okleinach: złoty dąb, orzech , mahoń i Kingschester
  • Woodgrain - dostępna w kolorze białym podobnym do RAL 9010, brązowym podobnym do RAL 8014 oraz w okleinie złoty dąb z szerokim profilowaniem
  • bramy profile1bramy profile2


  • bramy profile3bramy profile4

 

  

 

KOLORY

KOLORY STANDARDOWE  i standardowe okleiny drewnopodobne

 Wszystkie stosowane przez nas panele bramowe mają trwałą, odporną na zadrapania i promieniowanie UV powierzchnię. Dzięki temu kolory przez długi czas zachowują swój oryginalny odcień.

Kolorystycznie wersję podstawową tworzą następujące kolory:

  • -biały zbliżony do RAL 9010 (biały)
  • -brązowy zbliżony do RAL 8014 (brązowy)
  • -okleina orzech
  • -okleina złoty dąb woodgrain
  • -okleina złoty dąb gładka
  • -okleina Kingschester (Winchester)
  • -RAL 9006 (srebrny) na powierzchni mikroprofilowanej  
  • -RAL 7016 (antracyt) na powierzchni mikroprofilowanej
  • -RAL 7016 ze strukturą Deep Matt
  • Poniżej przykładowa paleta kolorów 
  • bramy kolory

 

 

ENERGOOSZCZĘDNOŚĆ

bramy energooszczednoscBramy garażowe Interflex mają nie tylko estetyczny wygląd, ale posiadają również wyjątkowe parametry w każdych warunkach atmosferycznych. Bramy składają się z połączonych na pióro-wpust paneli o grubości 40 mm.

Panele wykonane są z ocynkowanej stali z wypełnieniem – izolacją z bezfreonowej pianki poliuretanowej. Interflex we współpracy z Kingspan Door Components wykorzystuje najnowszą wiedzę technologiczną dążąc do zminimalizowania strat ciepła poprzez bramę garażową. Wytrzymałość paneli wraz z pełnym uszczelnieniem na obwodzie i na złączach daje wyjątkową ochronę przed wiatrem i deszczem a także zapewnia wysoki poziom efektywności cieplnej.

Każda brama produkowana jest na wymiar, a dzięki możliwości wyboru wzorów paneli i szerokiej gamie kolorów brama garażowa Interflex z pewnością poprawi wygląd każdego domu. 

 

Wysoka izolacyjność:

  • -Uszczelki międzysegmentowe chronią przed wiatrem i wilgocią na całej szerokości bramy
  • -Elastyczna i odporna na niskie temperatury dolna uszczelka komorowa izoluje bramę od podłoża
  • -Pionowe uszczelki boczne wraz z uszczelką górną umieszczoną na ostatnim segmencie bramy ocieplają bramę po bokach i do nadproża
  • -Panel bramowy o grubości 40 mm wypełniony pianką poliuretanową (PUR) o wysokich parametrach cieplnych 

 

NAPĘDY

Wyposażenie dodatkowe:

  • -fotokomórki
  • -piloty dwu- lub czterokanałowe
  • -wysprzęglenie awaryjne w przypadku zaniku zasilania
  • -lampy ostrzegawczo-sygnalizacyjne

W zależności od wybranej opcji szyny przenoszące siłę otwierającą z głowicy napędu na bramę mogą być wyposażone w pasek z tworzywa lub metalowy łańcuch. Dla dodatkowego wzmocnienia panela bramowego zalecamy użycie prostego okucia wzmacniającego, które dodatkowo stabilizuje cały panel górny do którego przyłączony jest napęd.

brama głowica i szyna

Przykładowy obraz głowicy i szyny

 

BEZPIECZEŃSTWO

Wszystkie nasze bramy wyposażone są w:

  • -zabezpieczenie chroniące przed skutkami pęknięcia sprężyn
  • -zabezpieczenie chroniące przed zakleszczeniem palców w segmencie bramy
  • -zabezpieczenie w postaci odpowiednio ukształtowanych pionowych szyn jezdnych, chroniących przed bocznym wsunięciem palców
  • -mocny i stabilny panel bramowy o grubości 40 mm
  • -bramy obsługiwane ręcznie posiadają mocny zamek patentowy ryglujący bramę
  • -bramy obsługiwane automatycznie – napęd blokuje bramę przed otwarciem.
  • -bramy obsługiwane automatycznie mogą być opcjonalnie  wyposażone w system fotokomórek

 

MONTAŻ

brama montazBramę montuje się bezpośrednio za otworem. Po otwarciu brama spoczywa pod sufitem, równolegle do posadzki garażu. Dzięki zastosowanym segmentom o grubości 40 mm, nawet przy dużych szerokościach brama zachowuje stabilność i dużą izolacyjność termiczną. Uszczelki zewnętrzne na całym obwodzie bramy a także pomiędzy segmentami dodatkowo zabezpieczają przed utratą ciepła.